مصاحبه آرشیو خبر ها
کیزا در چند فصل آینده توپ طلا خواهد برد

کیزا در چند فصل آینده توپ طلا خواهد برد

سرانجام لوکاتلی بازیکن ایتالیایی باشگاه ساسولو بعد از چندین جلسه و تماس تلفنی راهی یوونتوس شد و حالا همه در انتظار درخشش این بازیکن در ترکیب یووه هستند.

 

به دنبال پروژه ای که ماه ها به طول انجامید، بانوی پیر سرانجام هدف خود را بدست آورد. با این حال، ورود دیرهنگام او به این معنی بود که این بازیکن تمام پیش فصل را از دست داد و مکس آلگری فقط در دو بازی ابتدایی فصل از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد.

 

با این وجود، عملکرد ضعیف برخی از هم تیمی هایش مطمئناً باعث خواهد شد تا مربی بازیکن اسبق ساسولو را در بازی آخر هفته ناپولی به صورت فیکس به میدان بفرستد.

 

لوکاتلی همچنین در جریان تساوی ایتالیا مقابل سوئیس در یکشنبه گذشته از نظر شکل عالی بود و تاکیناردی، هافبک سابق یوونتوس معتقد است که او برای این مراسم آماده است.

 

«» لوکاتلی در مقایسه با دوران حضورش در میلان بسیار رشد کرده است، او اکنون بازیکن دیگری است. اول از همه در سطح فیزیکی، بلکه از نظر شدت و ریتم.

 

تاکیناردی در مصاحبه با la Gazzetta dello Sport گفت:

 

من نمی دانم آلگری کجا و چگونه قصد دارد او را به خدمت بگیرد، اما می بینم که او آماده است تا مسئولیت را به عهده بگیرد.

 

وی افزود:

 

کیفیتی که او را در ترکیب منحصر به فرد می کند و در نتیجه تعیین کننده است، توانایی او در بازی با توپ های بلند از 20 تا 30 متر است. این باعث می شود لوکاتلی فانوس دریایی تیم باشد. به نظر من، مانوئل در حال حاضر یک بازیکن کامل است، اما هنوز باید در بزرگترین مرحله، از جمله لیگ قهرمانان، کیفیت خود را ثابت کند.

 

تاکیناردی همچنین در مورد خروج کریستیانو رونالدو صحبت کرد و گفت:

 

زمان بندی دیرهنگام خروج رونالدو، قطا یوونتوس را با مشکلات جدی روبرو خواهد کرد.

 

از سوی دیگر، سرباز سابق بیانکونری بر این باور است که فدریکو کیزامی تواند در سه یا چهار سال برنده توپ طلا شود. او می تواند ندودی دیگر باشد


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: